Akşener’in Altılı Masayı Dağıtması *3 Mart 23*


Öğleden sonra 4.

Altılı Masa’ çok geç de olsa çatırdadı.

Meral Akşener ‘halk’ın tarafında yer alacağını duyurdu.


***


Ben de o saate kadar dünün rehavetiyle ve yorgunluğuyla dinlenmeye ve inzivaya çekilmiştim. Binbir istekle başladığım ‘online’ günlüğün henüz 2. gününde günlük yazamadım.


Bu tam anlamıyla beni açıklar işte!


Maymun iştahlılık” mı dersiniz...

Türk gibi başlamak” mı dersiniz...


***


Neyse işte, uzanıyorum.

Oradan bildirim, şuradan bildirim...

Arama üstüne arama.

Lan ben neyim!


Kılıçdaroğlu’nun aday olmasını istemiyor Akşener...

Halkın büyük bir kesimi gibi...

Ama Kılıçdaroğlu aday oluyorsa buna karşı bir şeyler yapılmalıymış.


N’apacaksın?


Sence bu adam bunu anlayabilecek mi?

Yüzdelik olarak birkaç oyun peşine düşmüş yalnızca.

Oysa ‘genel kitle’yi karşısına aldığının farkında değil.


Size de aday beğendirilmiyor.”

Hem de böyle bir süreçte!”


Üsttekiler gibi zırvalara çok denk geldik zaten.

Halen akıllanmamış,

neyin nasıl yürüyeceğini bilmemiş olan varsa canı cehenneme!


***


Tekrar uzanayım.


Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

İletişim Formu